Kariera

Sarinż Sp. z o.o. jest prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem z ponad 9-letnim doświadczeniem zajmującym się przebudową i rewitalizacją obiektów inżynieryjnych. W ramach świadczonych przez nas usług z sektora infrastruktury drogowo - kolejowej zajmujemy się profesjonalną modernizacją wiaduktów, mostów, przepustów, kładek dla pieszych, przejść podziemnych, estakad, murów oporowych oraz wielu innych - mniejszych i większych inwestycji. Swoje sukcesy zawdzięczamy przede wszystkim sprawnie działającemu zespołowi osób pracujących w firmie. 

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specialista/ Specialistka ds, rozliczeń kontraktów budowlanych


Miejsce pracy: Warszawa

 

 

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych

  • Opracowanie miesięcznej dokumentacji rozliczeniowej kontraktu z podwykonawcami, rozliczenia wewnętrzne

  • Aktualizacja harmonogramów fakturowania, przerobów i płatności

  • Przygotowanie okresowych harmonogramów planowanej sprzedaży

  • Analiza i kontrola kosztówkontraktu oraz rentownośći

  • Analiza budżetu kontraktu

  • Weryfikacja faktur dotyczących kosztów ogólnych kontraktu oraz kosztów podwykonawców

  • Nadzór nad przepływami finansowymikontraktu (płatności za faktury wystawione i otrzymane)

  • Przygotowywanie raportów zgodnie z wewnętrznymi procedurami spółki

  • Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej oraz innych dokumentów niezbędnych podczas realizacji robót budowlanych

  • Współpraca z kierownikami robót i inżynierami budowy

  • Scisła współpraca z dyrektorem regionu, dyrektorem finansowym oraz działami finansowymi, kontrolingowym i prawnym

Od kandydata oczekujemy:

  • Wykszstałcenie wyższe na kierunku budownictwo lub ekonomia - alternatywnie, osoba w trakcie studiów z praktycznym doświadczeniem w branży
  • Znajomość procesów finansowych oraz rozliczeń kontraktów budowlanych
  • Doświadczenie o podobnym zakresie odpowiedzialności w branży budowlanej
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz współpracy zespołowej
  • Skrupulatność, nastawienie na realizację celów

Mile widziane: 

  • Doświadczenie w realizacji dużych projektów infrastrukturalnych
  • Wiedza z zakresu rozliczeń kontraktów opartych o PZP, FIDIC
  • Znajomość AutoCad
  • Prawo jazdy kat. B

Pracownikom oferujemy:

  • Stabilne zatrudnenie w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Przyjazną atmosferę pracy, brak dress code'u

  • Dostęp do benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe

  • Możliwość rezwoju zawodowego oraz zdobycia cennego doświadczenia w pracy przy dużych projektach budowlanych

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Administratorem danych jest SARINŻ Sp. z o.o. z siedzibą ul. Aksamitna 29, 02-287 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.
W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.