Sarinż Sp. z o.o. jest prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem z ponad 8-letnim doświadczeniem zajmującym się przebudową i rewitalizacją obiektów inżynieryjnych. W ramach świadczonych przez nas usług z sektora infrastruktury drogowo - kolejowej zajmujemy się profesjonalną modernizacją wiaduktów, mostów, przepustów, kładek dla pieszych, przejść podziemnych, estakad, murów oporowych oraz wielu innych - mniejszych i większych inwestycji. Swoje sukcesy zawdzięczamy przede wszystkim sprawnie działającemu zespołowi osób pracujących w firmie.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
bieżąca obsługa realizowanego kontraktu w ramach inwestycji budowalnej (kolejowej i drogowej) pod względem zapisów FIDIC i prawo zamówień publicznych;
terminowe i należyte sporządzanie projektów powiadomień, roszczeń oraz wszelkich pozostałych dokumentów kierowanych do Inżyniera Kontraktu/Zamawiającego, a niezbędnych przy prowadzeniu kontraktu na warunkach FIDIC;
gromadzenie, weryfikacja i przetwarzanie informacji, w tym dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia kontraktu;
nadzór nad obiegiem dokumentacji i korespondencji wewnętrznej jak i zewnętrznej;
nadzór nad sprawami spornymi, uczestnictwo w negocjacjach, rozwiązywanie bieżących;
bieżące monitorowanie zachodzących zmian i czynności w ramach realizowanego kontraktu;
wsparcie merytoryczne i organizacyjne Dyrektora Kontraktu/Kierownika Budowy w zakresie prowadzenia kontraktu za zasadach FIDIC, w tym ustawy prawo zamówień publicznych;
pilnowanie terminów w zakresie zgłaszania powiadomień, roszczeń i innych dokumentów, pism, oświadczeń i korespondencji zgodnie z procedurami przewidzianymi w FIDIC (na kontrakcie);
przygotowywanie wniosków o waloryzację cen ,zmianie kosztów na kontrakcie
wykształcenia wyższego technicznego lub prawnego,
mile widziane udokumentowanego doświadczenia w prowadzeniu roszczeń na kontraktach infrastrukturalnych, minimum 3 lata doświadczenia i prowadzenia kilku kontraktów na warunkach FIDIC (żółta i czerwona książka).
bardzo dobrej znajomości warunków kontraktowych FIDIC ,
dobrej znajomości ustawy prawo zamówień publicznych,
analitycznego myślenia,
samodzielności w podejmowaniu decyzji oraz inicjatywy,
dyspozycyjności – praca w delegacji, planowane spotkania organizacyjne raz w tygodniu
otwartości i rzetelności w ramach wykonywanych zadań,
tworzenia i aktualizacji kierowanych roszczeń po stronie Generalnego Wykonawcy, budżetów oraz harmonogramów,
znajomości metodyki tworzenia i prowadzenia roszczeń, wniosków o waloryzację.
prawa jazdy kat. B
podstawowe narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)
zdobycie doświadczenia oraz możliwość podniesienia własnych kwalifikacji w różnych obszarach
pracę w doświadczonym zespole przy realizacji licznych projektów
wybór formy zatrudnienia - umowa o pracę, zlecenie lub B2B
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”